Όταν το 2ο ΠΕΚΕΣ Ιονίων Νήσων ανακοινώνει κάτι νέο, θα το πληροφορείσθε πρώτα από εδώ! Κοιτάξτε παρακάτω για την πλήρη λίστα των τελευταίων πληροφοριών που αφορούν ανακοινώσεις-δράσεις, επιμορφωτικό υλικό και νομοθεσία.
Ιστολόγιο Φυσικών Επιστημών
Η δημιουργία αυτού του ιστολογίου θα εξυπηρετήσει την ανάγκη ανταλλαγής απόψεων και καλών πρακτικών , σε θέματα διδακτικής των φυσικών επιστημών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο ( γενικό και ΕΠΑΛ ) και στα σχολεία Ειδικής Αγωγής , καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας .
Εκτός από τη διδασκαλία Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ,Γεωγραφίας κλπ,θα υπάρχει και υλικό για Δημιουργικές Συνθετικές Εργασίες , ΣΕΠ στο ΕΠΑΛ και για Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Φύλλο Εργασίας Φυσικής Γ Γυμνασίου
Δημιουργός : Αικατερίνη Πετρούτσου
Διδακτική ενότητα : Νόμος του Οhm - Φυσική Γ΄ Γυμνασίου
Διάρκεια :1 διδακτική ώρα
Σκοπός : εμπέδωση της προηγηθείσας διδασκαλίας και ενεργοποίηση περισσότερων μαθητών.
Διδακτικό Σενάριο Χημείας Α Λυκείου
Τίτλος : Συγκέντρωση ή Μοριακότητα κατ’όγκο. Αραίωση διαλύματος.
Γνωστικό αντικείμενο: Χημεία Α’ Λυκείου
Σχέση με το Α.Π.Σ. : §4.3 Συγκέντρωση Διαλύματος – Αραίωση , ανάμειξη διαλυμάτων.
Δημιουργός : Αικατερίνη Πετρούτσου ΠΕ 04.01
Βιωματικό Σεμινάριο Νηπιαγωγών Κεφαλονιάς & Ιθάκης
Την Πέμπτη 21/02/2019 και την Παρασκευή 22/02/2019 θα υλοποιηθούν δυο προαιρετικά βιωματικά σεμινάρια για τις Νηπιαγωγούς του Νομού Κεφαλληνίας & Ιθάκης με τίτλο «Δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου στο νηπιαγωγείο». Ο χώρος υλοποίησης έχει οριστεί στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 1ου Λυκείου Αργοστολίου (Λεωφόρος Κεφαλλήνων 4, Περιφερειακός - Φαραώ) και ώρα 17:30 - 19:30. Έχουν συγκροτηθεί δυο ομάδες εργασίας. Οι ομάδες αυτές των νηπιαγωγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή έχουν γνωστοποιηθεί με e-mail στα νηπιαγωγεία.
Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών
Μαρία Βλάχου
Επιμορφωτική, επιστημονική συνάντηση του ΣΕΕ Πληροφορικής με τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ86
Επιστημονική Ημερίδα εκπαιδευτικών Κεφαλληνίας & Ιθάκης - Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019, Δημοτικό Θέατρο ΚΕΦΑΛΟΣ, Αργοστόλι, ώρα 8:30 – 14:00
Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
Ψηφιακό Σενάριο-Οργάνωση Εκπαιδευτικής Εκδρομής
Οργάνωση μιας εκπαιδευτικής εκδρομής με τη χρήση λογισμικού οργάνωσης γραφείου και του διαδικτύου.
θέματα για έκθεση Γ΄Λυκείου-Ενημέρωση-Διαδίκτυο
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: «Ο κατακερματισμός της ενημέρωσης»
(Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο, στην εφημερίδα Καθημερινή, στις 29/12/2013)
Κάθε πρωί, όταν οι (διαρκώς αυξανόμενοι) χρήστες του “Facebook” και του “Twitter” ανοίγουν τον υπολογιστή τους, έχουν μια εικόνα του κόσμου εντελώς διαφορετική από εκείνες που είχαν οι γονείς τους.
θέματα για έκθεση Γ΄Λυκείου-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1.
Το παρακάτω κείμενο είναι απόσπασμα από ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αφιερωμένη στο Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς, που ήταν το περασμένο έτος, 2018.
Η πολιτιστική κληρονομιά διαμορφώνει την καθημερινή μας ζωή. Μας περιβάλλει στις πόλεις και στα χωριά, στα φυσικά τοπία και στους αρχαιολογικούς χώρους της Ευρώπης. Δεν υπάρχει μόνο στη λογοτεχνία, στην τέχνη και στα αντικείμενα, αλλά και στις λαϊκές τέχνες που μαθαίνουμε από τους προγόνους μας, στις ιστορίες που διηγούμαστε στα παιδιά μας, στο φαγητό που απολαμβάνουμε και στις ταινίες που βλέπουμε και στις οποίες αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας.
θέματα για έκθεση Γ΄Λυκείου-Ο λαϊκισμός στον 21ο αιώνα
Ο λαϊκισμός στον 21ο αιώνα
(Το παρακάτω κείμενο του Αριστείδη Χατζή, αναπληρωτή καθηγητή Φιλοσοφίας Δικαίου & Θεωρίας Θεσμών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, δημοσιεύθηκε στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας «Καθημερινή», στις 01.10.2017).
θέματα για έκθεση Γ΄Λυκείου-Ο επίκαιρος Μονταίνι
«Ο επίκαιρος Μονταίνι»
*Πηγή: Μάριος Πλωρίτης, Επιφυλλίδες 1989-2004, α’ τόμος, έκδοση της Βουλής των Ελλήνων, 2004. Δημοσιεύτηκε στο Βήμα (13.9.92)
ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΟΝΙΑ κλείνουν σήμερα απ’ τον θάνατο του Michel Eyquem (Εκέμ) de Montaigne (28.2.1553-13.9.1592). Ένας απ’ τους κορυφαίους σκαπανείς της Αναγέννησης, ο «Μονταίνιος» όπως τον έγραφαν εδώ παλιότερα, ο «Μονταίνι» όπως μεταγράφεται, κατά προσέγγιση, σήμερα, έμενε ωστόσο ελάχιστα γνωστός στη χώρα μας μέχρι τελευταία. Μόλις το 1951, ο Κλέων Παράσχος μετάφρασε Οχτώ Δοκίμιά του, συνοδευμένα από πολυσέλιδο Πρόλογο. Άλλα 28 χρόνια πέρασαν για να δει το φως η μετάφραση 22 Δοκιμίων του απ’ τον Θανάση Νάκα (Κάλβος, 1979), που του χρωστάμε και μια σειρά σημαντικές μελέτες για τον μεγάλο Γάλλο στοχαστή. Ώσπου, ο Φίλιππος Δρακονταειδής επωμίσθηκε τον άθλο να μεταφράσει το σύνολο των Δοκιμίων (Εστία, 1983). Άθλος πραγματικός, αν αναλογισθεί κανείς όχι μόνο τον όγκο του έργου (κάπου 1.300 σελίδες), αλλά προπάντων τους αμέτρητους σκοπέλους του πρωτοτύπου, γραμμένου στην παλιά γαλλική γλώσσα και με ύφος ιδιότυπο. Κι ο μεταφραστής τον διεκπεραίωσε με ζηλευτή ευστοχία και πληρότητα.
θέματα για έκθεση Γ΄Λυκείου-Η πνευματική καλλιέργεια κάνει πιο εύκολη την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής
«Η πνευματική καλλιέργεια κάνει πιο εύκολη την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής»
Από άρθρο της Αγγελικής Ηλιάδη, φιλολόγου, που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο (διασκευή).
Αρχικά, πνευματικὴ καλλιέργεια σημαίνει μόρφωση, δηλαδὴ συγχρονισμένη καλλιέργεια γνωστικού, βουλητικού και συναισθηματικού στοιχείου. Για να χαρακτηρισθεί ένας άνθρωπος πνευματικὰ καλλιεργημένος δεν αρκεί μόνο η διανοητικὴ ανάπτυξη ή οι ξερὲς γνώσεις αλλὰ πρέπει αυτὲς οι γνώσεις που κατέχει να είναι μετουσιωμένες σε αξίες που θα τον κατευθύνουν στην ψυχικὴ καλλιέργεια και στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του.
θέματα για έκθεση Γ΄ Λυκείου- Καταναλωτισμός και τεχνητές ανάγκες.
Καταναλωτισμός και τεχνητές ανάγκες
(Άρθρο που δημοσιεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό cogito ergo sum, στις 3 Δεκεμβρίου 2003)
Αυτές τις μέρες, βλέποντας την αγορά να έχει βάλει τα καλά της και τον κόσμο να ξεχύνεται στα μαγαζιά για ψώνια, δεν μπόρεσα να μη θυμηθώ το καταπληκτικό βιβλίο του Κορνήλιου Καστοριάδη "Η 'ορθολογικότητα' του καπιταλισμού" (Ύψιλον, Αθήνα 1998) και να το ξανακατεβάσω από την βιβλιοθήκη μου.
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Συνάντηση Σ.Ε.Ε. με Δ/ντές σχολείων Δευτεροβάθμιας Ν. Κεφαλληνίας & Ιθάκης
Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2019 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου.
Ωρολόγιο Προγραμμάτων μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του Γενικού Λυκείου.
Ωρολόγιο Προγραμμάτων μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του Γενικού Λυκείου.
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2018 – 2019
Σελίδα 5 από 7