Όταν το 2ο ΠΕΚΕΣ Ιονίων Νήσων ανακοινώνει κάτι νέο, θα το πληροφορείσθε πρώτα από εδώ! Κοιτάξτε παρακάτω για την πλήρη λίστα των τελευταίων πληροφοριών που αφορούν ανακοινώσεις-δράσεις, επιμορφωτικό υλικό και νομοθεσία.
Πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος «Μία νέα αρχή στα ΕΠΑ.Λ - υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.».
Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.
Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στην Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2018 – 2019
Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2018-2019 και των αποφοίτων –υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2019 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο.
Οδηγίες για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου ΓΕΛ για το σχολικό έτος 2018 – 2019
Οδηγίες για τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού ΓΕΛ για το σχολικό έτος 2018 – 2019
Διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων του τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑ.Λ. κατά το σχολικό έτος 2018-2019
Διδακτέα - εξεταστέα ύλη του τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑ.Λ.κατά το σχολικό έτος 2018-2019
Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019
Εξεταστέα ύλη στην ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Πανελλαδικών Εξετάσεων 2018 - 2019
Απόσπασμα από το ΦΕΚ 3411/2018
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ στη Β΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α΄ τάξη Ημερήσιου ΓΕΛ και στην Α΄ τάξη Εσπερινού ΓΕΛ
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο
Προπαγάνδα
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
(Το παρακάτω κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου «Προβλήματα της κοινωνίας και του ατόμου», σελ. 262 κ.ε.)
Η προπαγάνδα αναπτύσσει σήμερα τις δραστηριότητές της στις ακόλουθες περιοχές: ως διεθνής, απευθύνεται σε διεθνές κοινό, για να υποστηρίξει τα συμφέροντα του κράτους που την οργανώνει, και καθαυτά και ενάντια στα συμφέροντα άλλου κράτους. Ως διείσδυση ανάμεσα σε πληθυσμούς του αντίδικου κράτους, χαρακτηρίζεται συνήθως ως ξενική. Λόγου χάρη, με τη δημιουργία αναταραχής ανάμεσα σε εθνικές μειονότητες. Λειτουργεί επίσης και ως ενδοκρατική προπαγάνδα οργανωμένη από καθεστώτα που έχουν ανέλθει ανώμαλα στην εξουσία, όπως τα δικτατορικά ή καθεστώτα που χάνουν έδαφος στη συνείδηση των πολιτών. Και αυτούς επιζητούν να κερδίσουν. Τέλος, επιστρατεύεται και κατά τους αγώνες πολιτικών παρατάξεων.
Κοινωνικός κομφορμισμός
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΚΟΜΦΟΡΜΙΣΜΟΣ
(Το παρακάτω κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο Προβλήματα της Κοινωνίας και του Ατόμου, που χρησιμοποιήθηκε ως σχολικό βιβλίο της Γ΄ τάξης του Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου, 1987 κ.ε.)
Θανατική Ποινή
ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ
(Το παρακάτω ποίημα αναφέρεται στην εκτέλεση δύο Ιταλών μεταναστών στις ΗΠΑ, των Σάκκο και Βαντσέτι, το 1927, οι οποίοι κατηγορήθηκαν για ληστεία μετά φόνου, παρόλο που βρέθηκε ο δράστης και ομολόγησε. Οι αρχές όμως αρνήθηκαν να επαναλάβουν τη δίκη ή να τους δώσουν χάρη, επιβεβαιώνοντας έτσι τις υποψίες ότι καταδικάστηκαν για τις ιδέες τους, ως αριστεροί. Το 1977, ο κυβερνήτης της Μασαχουσέτης, Μάικλ Δουκάκης, με διακήρυξή του αποκατέστησε μετά θάνατο τους Σάκκο και Βαντσέτι. Σε αυτούς αναφέρεται ο Αμερικανός ποιητής Καρλ Σάντμπεργκ)
Η ποίηση
ΠΟΙΗΣΗ- ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΟΚΙΜΙΟ
- ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ: Τα παρακάτω αποσπάσματα προέρχονται από το έργο του Γ. Θεοτοκά, Πνευματική Πορεία, «Για το δοκίμιο»
«Νομίζω πως θα έπρεπε να ξεκαθαριστεί κάπως το ζήτημα και, πρώτα- πρώτα, να κατανοηθεί ότι ένα λογοτεχνικό δοκίμιο είναι δημιουργικό είδος όσο και τα λοιπά είδη του έντεχνου λόγου, ότι πρέπει να εκφράζει ένα ύφος, μια εσωτερική ζωή, μια ευαισθησία, μια προσωπική στάση απέναντι στα πράματα, μια ατομικότητα, ότι είναι ανάγκη να ικανοποιεί με τη μορφή του ορισμένες καλλιτεχνικές αξιώσεις. Αλλιώς, μπορεί πάντα να είναι κάτι αξιόλογο, αλλά θα είναι ξένο προς την αληθινή λογοτεχνία, καθώς υπάρχει και μυθιστόρημα ξένο προς τη λογοτεχνία και θέατρο ξένο προς κάθε τέχνη».
Η δύναμη του λόγου
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Από τον ΘΑΝΑΣΗ ΓΙΑΛΚΕΤΣΗ
Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα ομιλίας του ισπανού φιλοσόφου Φερνάντο Σαβατέρ στο «Φόρουμ του βιβλίου», που οργανώθηκε τον Νοέμβριο του 2008 στο Κάλιαρι.
Σελίδα 6 από 7